Róże mrożone w ciekłym azocie, płonąca podłoga, wybuch pasty do zębów dla słonia, występy uczniów białołęckich szkół - to wszystko można było zobaczyć w piątek w Białołęckim Ośrodku Kultury na uroczystym spotkaniu podsumowującym realizację projektów edukacyjnych. Dzielnica Białołęka wraz z Małym Inżynierem oraz Fundacją Rozwoju Edukacji Małego Inżyniera przez ostatnie dwa lata zrealizowały wspólnie 8 projektów o łącznej wartości ponad 3,5 mln zł służących rozwojowi kompetencji kluczowych Uczniów i Uczennic Białołęckich Szkół Podstawowych. Prawie 3 mln złotych przeznaczone na realizację projektów to dofinansowanie uzyskane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Na piątkowym spotkaniu uczniowie szkół objętych wsparciem w ramach projektów zaprezentowali zdobyte umiejętności. Na scenie zobaczyć mogliśmy zaskakujące eksperymenty, przedstawienia, występy taneczno-teatralne, a nawet piosenki śpiewane po niemiecku. Maria Skłodowska-Curie i Albert Einstein prowadzący uroczystość zaprosili również na niezapomniany pokaz w wykonaniu Małego Inżyniera - na scenie zadymiło, podłoga zapłonęła, a woda zamieniła się w sok z gumi jagód. W tych naukowych “czarach” udział wzięła również Izabela Ziątek - Zastępca Burmistrza Dzielnicy Białołęka, czyli pomysłodawczyni zdobycia dofinansowania, bez której zaangażowania nic by się nie zadziało. Poproszona o pomoc przy eksperymencie bez wahania stanęła na scenie z płonącą dłonią. Zaskakujący eksperyment okazał się być widowiskowy i zupełnie bezpieczny - dzięki dużej pojemności cieplnej wody, płomień nie parzył skóry.
Realizacja projektów to rewolucja dla białołęckich szkół, które otrzymały ogromny zastrzyk gotówki na zakup sprzętów i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć. Pracownie zostały wyposażone w nowoczesny sprzęt IT, m.in. 17 monitorów interaktywnych i zestawów multimedialnych, 136 laptopów i 95 tabletów. Zakupiono również mobilne szafy na laptopy, aby stworzyć mobilne pracownie komputerowe - dzięki nim korzystanie z nowoczesnych metod i środków dydaktycznych, czy różnego rodzaju oprogramowań do których niezbędne są laptopy możliwe będzie nie tylko w szkolnej sali informatycznej, ale w każdej innej pracowni.
Znaczną zmianę wyposażenia zauważyć można również w pracowniach przyrodniczych i matematycznych, gdzie pojawiło się łącznie 28 mikroskopów, w tym 5 z kamerą USB i 6 z podłączeniem do komputera, 4 wizualizery, 4 teleskopy, dygestoria, drukarki, telluria, modele szkieletu człowieka, generatory van de Graaffa i wiele innych pomocy. Doposażenie szkół było niezbędne, aby placówki mogły realizować nauczanie zgodnie z podstawą programową i stosować nowoczesne środki dydaktyczne. Łącznie na zakup wszystkich sprzętów i pomocy dydaktycznych przeznaczono prawie 1 mln zł.
Wiele zajęć w projekcie prowadzonych było przez nauczycieli, którzy dzięki mniejszym grupom (6-12 dzieci w grupie) oraz możliwości wybrania materiałów zużywalnych i pomocy dydaktycznych za kwotę 600 zł dla każdej grupy, mieli możliwość zrealizowania pomysłów i projektów trudnych lub wręcz niemożliwych do realizacji w standardowej szkolnej formule. Zrealizowano m.in. 37 grup zajęć matematycznych “Spotkanie z królową”, 40 grup zajęć “Przyrodnicze laboratorium” prowadzonych metodą eksperymentu, wiele zajęć z języków obcych, Laboratoria Kodowania, Projekty edukacyjne i zajęcia z przedsiębiorczości z wykorzystaniem gier planszowych.
Zajęcia innowacyjne cieszyły się ogromnym zainteresowaniem uczniów i uczennic, spragnionych nauki poprzez działanie i doświadczanie. W trakcie zaawansowanych zajęć z elektroniki skierowanych dla starszych uczniów i uczennic powstawały alarmy do sekretnych szuflad, nerwusometry i inne układy, w ruch szły diody, rezystory, lutownice i tranzystory. Wykonane układy elektroniczne uczestnicy i uczestniczki mogli zabrać do domu.
Na niesamowicie widowiskowych i pouczających naukowych pokazach zobaczyć można było płonącą podłogę, sztuczną krew, zaskakujące eksperymenty z superzimnym ciekłym azotem i suchym lodem. Róże mrożone w ciekłym azocie pękały niczym szkło, podłogę zalewało mgliste bagno, a gwoździe wbijane były... bananami! Nie zabrakło również elementów kuchni molekularnej takich jak smocze napoje, bezy smażone w ciekłym azocie i miętowe chipsy. W ramach projektów przeprowadzono aż 106 pokazów naukowych o różnych tematykach.
W trakcie wakacji letnich uczestnicy i uczestniczki projektów brali udział w naukowych półkoloniach - zrealizowano blisko 4,5 tysiąca godzin półkolonii. W trakcie zajęć zapewniono wyżywienie, ubezpieczenie oraz komplet materiałów niezbędnych do wykonywania eksperymentów. Zajęcia prowadzone metodą eksperymentu i odbiegające od tradycyjnego modelu nauczania cieszyły się ogromną popularnością. Wśród atrakcji na uczestników i uczestniczki czekało m.in. wykonywanie drewnianych katapult (w ramach tematu dotyczącego maszyn prostych), rozciągliwych slimów (polimery i ich właściwości), mnóstwo eksperymentów chemicznych i fizycznych. Wykonane modele, zabawki fizyczne oraz slimy dzieci mogły zabrać do domu.
Poza zajęciami realizowanymi w szkole, w ramach projektów zorganizowano 22 wyjazdy edukacyjne do najbardziej popularnych miejsc w Warszawie i okolicach, takich jak Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, Ogród Botaniczny w Powsinie czy warszawskie ZOO.
Uzyskane dofinansowanie pozwoliło na objęcie wsparciem 2665 uczniów i uczennic z 8 białołęckich szkół, z czego aż 1876 osób osiągnęło wzrost kompetencji o ponad 30%. Przeprowadzono różnego rodzaju zajęcia dla 597 grup(!). Tak duże wsparcie było bardzo potrzebne na Białołęce, gdzie w ogromnym tempie rośnie liczba dzieci, a szkoły sygnalizowały od dłuższego czasu zwiększające się potrzeby. Zaangażowanie w rozwój dzielnicy przyniosło efekty, ale nie zamierzamy spocząć na laurach. Izabela Ziątek - Zastępca Burmistrza Dzielnicy Białołęka oraz Mały Inżynier zamierzają dalej działać na rzecz rozwoju szkół w Dzielnicy Białołęka, dzięki czemu być może już niedługo dowiemy się o realizacji podobnych projektów w pozostałych szkołach. Wiadomo przecież, że inwestycja w edukację to najlepsza inwestycja w naszą przyszłość.
Nazwa projektu: Kreatywna szkoła - rozwój kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Stare Babice
Numer projektu: RPMA.10.01.02-14-d700/19
Projekt pt. „Kreatywna szkoła - rozwój kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Stare Babice” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Gminą Stare Babice i firmą Mały Inżynier w okresie IX 2020 – VIII 2022. Wartość projektu: 437 715,51 zł, w tym wkład własny: 65 850, 00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Dofinansowanie UE: 350 172,41 zł
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Nazwa projektu: "Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 368"
Numer projektu: RPMA.10.01.02-14-d667/19
Projekt pt. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 368” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Miastem Stołecznym Warszawa – Dzielnicą Białołęka m.st. Warszawy a firmą Mały Inżynier w okresie IX 2020 – VI 2022. Wartość projektu: 437 711,38 zł, w tym wkład własny: 67 120,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Dofinansowanie UE: 350 169,10 zł
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Nazwa projektu: "Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 366"
Numer projektu: RPMA.10.01.02-14-d675/19
Projekt pt. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 366” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Miastem Stołecznym Warszawa – Dzielnicą Białołęka m.st. Warszawy a firmą Mały Inżynier w okresie IX 2020 – VIII 2022. Wartość projektu: 438 013,01 zł, w tym wkład własny: 65 743,50 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Dofinansowanie UE: 350 410,41 zł
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Nazwa projektu: "Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344"
Numer projektu: RPMA.10.01.02-14-d668/19
Projekt pt. „Zostań Mistrzem Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 344” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Fundacją Rozwoju Edukacji Małego Inżyniera a Miastem Stołecznym Warszawa – Dzielnicą Białołęka m.st. Warszawy w okresie IX 2020 – VIII 2022. Wartość projektu: 437 742,76 zł, w tym wkład własny: 66 666,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Dofinansowanie UE: 350 194,21 zł
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Nazwa projektu: "Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 342"
Numer projektu: RPMA.10.01.02-14-d673/19
Projekt pt. „Rozwój kompetencji i umiejętności gwarancją Twojej przyszłości! Wsparcie rozwoju edukacji w Szkole Podstawowej nr 342” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Miastem Stołecznym Warszawa – Dzielnicą Białołęka m.st. Warszawy a firmą Mały Inżynier w okresie IX 2020 – VI 2022. Wartość projektu: 436 646,52 zł, w tym wkład własny: 67 275,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Dofinansowanie UE: 349 317,22 zł
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Nazwa projektu: Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 314
Numer projektu: RPMA.10.01.02-14-d666/19
Projekt pt. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 314” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy firmą Mały Inżynier a Miastem Stołecznym Warszawa – Dzielnicą Białołęka m.st. Warszawy w okresie IX 2020 – VIII 2022. Wartość projektu: 437 947,25 zł, w tym wkład własny: 67 200,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Dofinansowanie UE: 350 357,80 zł
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Nazwa projektu: Mistrzowie kompetencji II w Szkole Podstawowej nr 1 w Ząbkach
Numer projektu: RPMA.10.01.02-14-d685/19
Krótki opis projektu, jego cele i efekty:
Projekt pt.: ”Mistrzowie kompetencji II w Szkole Podstawowej nr 1 w Ząbkach” jest realizowany przez Miasto Ząbki w partnerstwie z firmą Mały Inżynier. Projektem objęta zostanie Szkoła Podstawowa nr 1 i Szkoła Podstawowa nr 4 w Ząbkach w okresie IX.2020–VIII.2022. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez: rozwój kompetencji kluczowych i właściwych postaw na rynku pracy u 160 uczniów (80K) poprzez objęcie uczniów wysokiej jakości dodatkowymi zajęciami pozalekcyjnymi w okresie szkolnym i wakacyjnym; doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne oraz sprzęt TIK pracowni szkolnych. W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych: Spotkanie z królową - zajęcia z matematyki Przyrodnicze laboratorium Język angielski Warsztaty kodowania Projekt edukacyjny - przedstawienie dla społeczności szkolnej Zakoduj kompetencje Pokazy naukowe Laboratorium robotyki Laboratorium elektroniki Półkolonie Laboratorium Naukowe Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Dofinansowanie UE: 336 644,01 zł
Nazwa projektu: Mistrzowie kompetencji II w Szkole Podstawowej nr 2 w Ząbkach
Numer projektu: RPMA.10.01.02-14-d686/19
Krótki opis projektu, jego cele i efekty:
Projekt pt.: ”Mistrzowie kompetencji II w Szkole Podstawowej nr 2 w Ząbkach” jest realizowany przez Miasto Ząbki w partnerstwie z firmą Mały Inżynier. Projektem objęta zostanie Szkoła Podstawowa nr 2 i Szkoła Podstawowa nr 5 w Ząbkach w okresie IX.2020–VIII.2022. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez: a) rozwój kompetencji kluczowych i właściwych postaw na rynku pracy u 160 uczniów (80K) poprzez objęcie uczniów wysokiej jakości dodatkowymi zajęciami pozalekcyjnymi w okresie szkolnym i wakacyjnym; b) doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne oraz sprzęt TIK pracowni szkolnych. W ramach kontynuacji projektu w Szkole Podstawowej nr 5 przewidziano realizację następujących bezpłatnych zajęć dodatkowych: 1. Spotkanie z królową - zajęcia z matematyki 2. Przyrodnicze laboratorium 3. Warsztaty kodowania 4. Projekt edukacyjny - przedstawienie dla społeczności szkolnej 5. Zakoduj kompetencje 6. Pokazy naukowe 7. Laboratorium robotyki 8. Laboratorium Naukowe Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Dofinansowanie UE: 332 958,55 zł
Nazwa projektu: Mistrzowie kompetencji II w Szkole Podstawowej nr 3 w Ząbkach
Numer projektu: RPMA.10.01.02-14-d688/19
Krótki opis projektu, jego cele i efekty:
Projekt pt.: ”Mistrzowie kompetencji II w Szkole Podstawowej nr 3 w Ząbkach” jest realizowany przez Miasto Ząbki w partnerstwie z firmą Mały Inżynier. Projektem objęta zostanie Szkoła Podstawowa nr 3 w Ząbkach w okresie IX.2020–VIII.2022. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez: rozwój kompetencji kluczowych i właściwych postaw na rynku pracy u 160 uczniów (80K) poprzez objęcie uczniów wysokiej jakości dodatkowymi zajęciami pozalekcyjnymi w okresie szkolnym i wakacyjnym; doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne oraz sprzęt TIK pracowni szkolnych. W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych: Przyrodnicze laboratorium Język angielski Język rosyjski Warsztaty kodowania Projekt edukacyjny - przedstawienie dla społeczności szkolnej Przedsiębiorczość z wykorzystaniem gier planszowych Zakoduj kompetencje Laboratorium elektroniki Laboratorium robotyki Laboratorium Naukowe Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Dofinansowanie UE: 337 949,00 zł
Nazwa projektu: Akademia nauki w Szkole Podstawowej w Gliniance i Malcanowie
Numer projektu: RPMA.10.01.02-14-d721/19
Krótki opis projektu, jego cele i efekty:
Projekt pt.:”Akademia nauki w Szkole Podstawowej w Gliniance i Malcanowie” jest realizowany przez Gminę Wiązowna w partnerstwie z firmą Mały Inżynier, województwo mazowieckie. Projektem objęte zostaną Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa w Gliniance oraz Szkoła Podstawowa im. 1 Pułku Szwoleżerów Józefa Piłsudskiego w Malcanowie, w okresie IX.2021– VIII.2023. Wartość projektu:437 900,00 zł, wkład własny w postaci udostępnienia sal w kwocie: 65 840,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Postawiony cel zostanie osiągnięty m.in. poprzez: a) rozwój kompetencji kluczowych i właściwych postaw na rynku pracy u 160 uczniów (80 K) poprzez objęcie uczniów dodatkowymi zajęciami pozalekcyjnymi wysokiej jakości w okresie szkolnym i wakacyjnym; b) doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne oraz sprzęt TIK pracowni szkolnych. Dofinansowanie UE: 350 320,00 zł W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych: Spotkanie z królową - zajęcia z matematyki Przyrodnicze laboratorium Język rosyjski Warsztaty kodowania Przedsiębiorczość z wykorzystaniem gier planszowych Projekt edukacyjny Wycieczka do Centrum Nauki Kopernik Wycieczka do Ogrodu Botanicznego w Powsinie Wycieczka do ZOO Zakoduj kompetencje Pokazy Naukowe Warsztaty Laboratorium robotyki Warsztaty Laboratorium Elektroniki Półkolonie Laboratorium Naukowe Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Dofinansowanie UE: 350 320,00 zł
Nazwa projektu: Akademia nauki w Szkole Podstawowej w Wiązownie i Zakręcie
Numer projektu: RPMA.10.01.02-14-d701/19
Krótki opis projektu, jego cele i efekty:
Projekt pt.:”Akademia nauki w Szkole Podstawowej w Wiązownie i Zakręcie” jest realizowany przez Gminę Wiązowna w partnerstwie z firmą Mały Inżynier, województwo mazowieckie. Projektem objęte zostaną Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterskich Lotników Polskich w Wiązownie oraz Szkoła Podstawowa im. Cypriana Kamila Norwida w Zakręcie, w okresie IX.2021–VIII.2023. Wartość projektu:438 025,63 zł, wkład własny w postaci udostępnienia sal i wkładu finansowego w kwocie: 65 900,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Postawiony cel zostanie osiągnięty m.in. poprzez: a) rozwój kompetencji kluczowych i właściwych postaw na rynku pracy u 160 uczniów (80 K) poprzez objęcie uczniów dodatkowymi zajęciami pozalekcyjnymi wysokiej jakości w okresie szkolnym i wakacyjnym; b) doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne oraz sprzęt TIK pracowni szkolnych. Dofinansowanie UE: 350 420,50 zł W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych: Spotkanie z królową - zajęcia z matematyki Przyrodnicze laboratorium Język angielski Język niemiecki Warsztaty kodowania Przedsiębiorczość z wykorzystaniem gier planszowych Projekt edukacyjny Wycieczka do Centrum Nauki Kopernik Wycieczka do Ogrodu Botanicznego w Powsinie Wycieczka do ZOO Zakoduj kompetencje Pokazy Naukowe Warsztaty Laboratorium robotyki Warsztaty Laboratorium Elektroniki Półkolonie Laboratorium Naukowe Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Dofinansowanie UE: 350 420,50 zł
Nazwa projektu: Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 231
Numer projektu: RPMA.10.01.02-14-d665/19
Projekt pt. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 231” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy firmą Mały Inżynier a Miastem Stołecznym Warszawa – Dzielnicą Białołęka m.st. Warszawy w okresie IX 2020 – VIII 2022. Wartość projektu: 437 406,25 zł, w tym wkład własny: 65 850,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Dofinansowanie UE: 349 925,00 zł
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Nazwa projektu: Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112
Numer projektu: RPMA.10.01.02-14-d664/19
Projekt pt. „Kompetencje na start w Szkole Podstawowej nr 112” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy firmą Mały Inżynier a Miastem Stołecznym Warszawa – Dzielnicą Białołęka m.st. Warszawy w okresie IX 2020 – VIII 2022. Wartość projektu: 437 551,25 zł, w tym wkład własny: 65 678,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Dofinansowanie UE: 350 041,00 zł
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Nazwa projektu: Akademia kompetencji w Gminie Cegłów
Numer projektu: RPMA.10.01.01-14-a440/18
Projekt pt. „Akademia kompetencji w Gminie Cegłów” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Gminą Cegłów i firmą Mały Inżynier w okresie IX 2018 – VIII 2020. Wartość projektu: 404 310,00 zł, w tym wkład własny: 21 228,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Dofinansowanie UE: 323 448,00 zł
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
a także szkolenia dla nauczycieli:
Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Nazwa projektu: Klucz do wiedzy w SP Ursynów
Numer projektu: RPMA.10.01.01-14-a393/18
Krótki opis projektu: Projekt pt. „Klucz do wiedzy w SP Ursynów” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Stowarzyszeniem na rzecz Ekorozwoju Wsi- Nasze Dzieci i firmą Mały Inżynier w okresie IX 2018 – VIII 2020. Wartość projektu: 265 896,25 zł, w tym wkład własny: 13 800,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Dofinansowanie UE: 212 717,00 zł
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
a także szkolenia dla nauczycieli:
Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Nazwa projektu: Szkoła możliwości w Brześcach
Numer projektu: RPMA.10.01.01-14-a416/18
Krótki opis projektu: Projekt pt. „Szkoła możliwości w Brześcach” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Gminą Góra Kalwaria i firmą Mały Inżynier w okresie IX 2018 – VIII 2020. Wartość projektu: 410 781,25 zł, w tym wkład własny: 21 285,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Dofinansowanie UE: 328 625,00 zł
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
a także szkolenia dla nauczycieli:
Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Nazwa projektu: Szkoła możliwości w Czersku
Numer projektu: RPMA.10.01.01-14-a422/18
Krótki opis projektu: Projekt pt. „Szkoła możliwości w Czersku” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Gminą Góra Kalwaria i firmą Mały Inżynier w okresie IX 2018 – VIII 2020. Wartość projektu: 409 825,00 zł, w tym wkład własny: 21 285,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Dofinansowanie UE: 327 860,00 zł
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
a także szkolenia dla nauczycieli:
Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Nazwa projektu: Szkoła możliwości w Dobieszu
Numer projektu: RPMA.10.01.01-14-a424/18
Krótki opis projektu: Projekt pt. „Szkoła możliwości w Dobieszu” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Gminą Góra Kalwaria i firmą Mały Inżynier w okresie IX 2018 – VIII 2020. Wartość projektu: 412 657,20 zł, w tym wkład własny: 21 273,75 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Dofinansowanie UE: 330 125,76 zł
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
a także szkolenia dla nauczycieli:
Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Nazwa projektu: Kompetencje na start II w Szkole Podstawowej w Siennicy
Numer projektu: RPMA.10.01.01-14-a377/18
Krótki opis projektu: Projekt pt. „Kompetencje na start II w Szkole Podstawowej w Siennicy” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Gminą Siennica i firmą Mały Inżynier w okresie IX 2018 – VIII 2020. Wartość projektu: 404 310,00 zł, w tym wkład własny: 21 228,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Dofinansowanie UE: 325 024,00 zł
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
a także szkolenia dla nauczycieli:
Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Nazwa projektu: Akademia talentów w Szkole Podstawowej w Malcanowie, gmina Wiązowna
Numer projektu: RPMA.10.01.01-14-a447/18
Krótki opis projektu: Projekt pt. „Akademia talentów w Szkole Podstawowej w Malcanowie, gmina Wiązowna” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Gminą Wiązowna i firmą Mały Inżynier w okresie IX 2018 – VIII 2020. Wartość projektu: 404 081,25 zł, w tym wkład własny: 21240,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Dofinansowanie UE: 323 265,00 zł
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
a także szkolenia dla nauczycieli:
Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły
Nazwa projektu: Szkoła talentów w Ojrzanowie i Skułach w Gminie Żabia Wola
Numer projektu: RPMA.10.01.01-14-a383/18
Krótki opis projektu: Projekt pt. „Szkoła talentów w Ojrzanowie i Skułach w Gminie Żabia Wola” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Gminą Żabia Wola i firmą Mały Inżynier w okresie IX 2018 – VIII 2019. Wartość projektu: 408 492,50 zł, w tym wkład własny: 21 240,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Dofinansowanie UE: 326 794,00 zł
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
a także szkolenia dla nauczycieli:
Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Nazwa projektu: Akademia sukcesu w Gminach Stromiec i Promna
Numer projektu: RPMA.10.01.01-14-7317/16
Krótki opis projektu, jego cele i efekty:
Projekt pt.”Akademia sukcesu w Gminach Stromiec i Promna” jest realizowany w partnerstwie pomiędzy firmą Mały Inżynier Ewa Bednarek i gminami wiejskimi z terenu powiatu białobrzeskiego, województwa mazowieckiego: Stromiec, Promna w okresie IX.2017–VIII.2019. Wartość projektu: 1 925 887,20 zł, w tym wkład własny niefinansowy: 100 000,00zł (5%). Za cel stawia rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów gmin partnerskich oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Postawiony cel zostanie osiągnięty m.in. poprzez: a) rozwój kompetencji kluczowych i właściwych postaw na rynku pracy u 400 uczniów (200K) poprzez objęcie uczniów dodatkowymi zajęciami pozalekcyjnymi wysokiej jakości w okresie szkolnym i wakacyjnym; b) rozwój kompetencji 63 nauczycieli (54K) c) doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne oraz sprzęt TIK pracowni szkolnych.
Dofinansowanie UE: 1540709,76 zł
Rozeznanie Festiwal Nauki - Rozeznanie Festiwal Nauki
Rozeznanie Sprzęt - Rozeznanie Sprzęt
Rozeznanie Szkolenia dla Nauczycieli - Rozeznanie Szkolenia dla Nauczycieli
Rozeznanie catering - Rozeznanie catering
Nazwa projektu: Mistrzowie kompetencji w Gminie Miasto Marki
Numer projektu: RPMA.10.01.01-14-a445/18
Krótki opis projektu, jego cele i efekty:
Projekt pt. „Mistrzowie kompetencji w Gminie Miasto Marki” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Gminą Miasto Marki i firmą Mały Inżynier w okresie IX 2018 – VIII 2020. Wartość projektu: 1 903 834,72 zł, w tym wkład własny: 95 500,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez:
Dofinansowanie UE: 1 523 067,78 zł
W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych:
a także szkolenia dla nauczycieli:
Osoby zainteresowane udziałem ich dzieci w projekcie prosimy o zgłaszanie się do dyrekcji szkoły.
Nazwa projektu: Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 1 w Ząbkach
Numer projektu: RPMA.10.01.02-14-a852/18
Krótki opis projektu, jego cele i efekty:
Projekt pt. „Mistrzowie Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 1 w Ząbkach” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Gminą Miasto Ząbki i firmą Mały Inżynier w okresie I 2019- VIII 2020. Wartość projektu: 413 588,75 zł, w tym wkład własny: 20 700,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez: a) rozwój kompetencji kluczowych i właściwych postaw na rynku pracy u 200 uczniów (100K) poprzez objęcie uczniów wysokiej jakości dodatkowymi zajęciami pozalekcyjnymi w okresie szkolnym i wakacyjnym; b) doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne oraz sprzęt TIK pracowni szkolnych. W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych: 1. Spotkanie z królową - zajęcia z matematyki 2. Przyrodnicze laboratorium 3. Język angielski 4. Przedsiębiorczość z wykorzystaniem gier planszowych 5. Projekt edukacyjny - przedstawienie dla społeczności szkolnej 6. Wycieczka do Centrum Nauki Kopernik 7. Wycieczka do Ogrodu Botanicznego w Powsinie 8. Wycieczka do Narodowego Centrum Badań Jądrowych 9. Pokazy naukowe 10. Laboratorium robotyki 11. Laboratorium kodowania 12. Półkolonie Laboratorium Naukowe
Dofinansowanie UE: 330871 zł
Nazwa projektu: Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 2 w Ząbkach
Numer projektu: RPMA.10.01.02-14-a853/18
Krótki opis projektu, jego cele i efekty:
Projekt pt. „Mistrzowie Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 2 w Ząbkach” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Gminą Miasto Ząbki i firmą Mały Inżynier w okresie IX 2018- VIII 2020. Wartość projektu: 413 875,01 zł , w tym wkład własny: 20 700,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez: a) rozwój kompetencji kluczowych i właściwych postaw na rynku pracy u 200 uczniów (100K) poprzez objęcie uczniów wysokiej jakości dodatkowymi zajęciami pozalekcyjnymi w okresie szkolnym i wakacyjnym; b) doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne oraz sprzęt TIK pracowni szkolnych. W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych: 1. Spotkanie z królową - zajęcia z matematyki 2. Przyrodnicze laboratorium 3. Projekt edukacyjny - przedstawienie dla społeczności szkolnej 4. Wycieczka do Centrum Nauki Kopernik 5. Pokazy naukowe 6. Laboratorium robotyki 7. Laboratorium kodowania 8. Półkolonie Laboratorium Naukowe
Dofinansowanie UE: 331100,01 zł
Nazwa projektu: Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 3 w Ząbkach
Numer projektu: RPMA.10.01.02-14-a854/18
Krótki opis projektu, jego cele i efekty:
Projekt pt. „Mistrzowie Kompetencji w Szkole Podstawowej nr 3 w Ząbkach” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Gminą Miasto Ząbki i firmą Mały Inżynier w okresie IX 2018- VIII 2020. Wartość projektu: 413 862,51 zł , w tym wkład własny: 20 720,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez: a) rozwój kompetencji kluczowych i właściwych postaw na rynku pracy u 200 uczniów (100K) poprzez objęcie uczniów wysokiej jakości dodatkowymi zajęciami pozalekcyjnymi w okresie szkolnym i wakacyjnym; b) doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne oraz sprzęt TIK pracowni szkolnych. W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych: 1. Spotkanie z królową - zajęcia z matematyki 2. Przyrodnicze laboratorium 3. Przedsiębiorczość z wykorzystaniem gier planszowych 4. Projekt edukacyjny - przedstawienie dla społeczności szkolnej 5. Pokazy naukowe 6. Laboratorium robotyki 7. Laboratorium kodowania
Dofinansowanie UE: 331090,01 zł
Nazwa projektu: Nowoczesna edukacja w Gminie Stare Babice
Numer projektu: RPMA.10.01.01-14-a413/18
Krótki opis projektu, jego cele i efekty:
Nowoczesna edukacja w Gminie Stare Babice Projekt pt. „Nowoczesna edukacja w Gminie Stare Babice” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Gminą Stare Babice i firmą Mały Inżynier w okresie IX 2019 – VIII 2020. Wartość projektu: 405 750,00zł , w tym wkład własny: 21 260,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez: a) rozwój kompetencji kluczowych i właściwych postaw na rynku pracy u 160 uczniów (80K) poprzez objęcie uczniów wysokiej jakości dodatkowymi zajęciami pozalekcyjnymi w okresie szkolnym i wakacyjnym; b) rozwój kompetencji 16 nauczycieli (15K); c) doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne oraz sprzęt TIK pracowni szkolnych. W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych: 1. Spotkanie z królową - zajęcia z matematyki 2. Przyrodnicze laboratorium 3. Język angielski 4. Język niemiecki 5. Tworzenie gier z wykorzystaniem matematyki 6. Przedsiębiorczość z wykorzystaniem gier planszowych 7. Wycieczka do Ogrodu Botanicznego w Powsinie 8. Wycieczka do Narodowego Centrum Badań Jądrowych 9. Wycieczka do Centrum Nauki Kopernik 10. Pokazy naukowe 11. Warsztaty z robotyki 12. Półkolonie Laboratorium Naukowe a także szkolenia dla nauczycieli: 1. Kształtowanie kompetencji niezbędnych na rynku pracy 2. Prowadzenie zajęć metodą eksperymentu 3. Gry komputerowe w matematyce
Dofinansowanie UE: 324600 zł
Nazwa projektu: Z pasją do nauki w Szkole Podstawowej w Karczewie
Numer projektu: RPMA.10.01.01-14-a360/18
Krótki opis projektu, jego cele i efekty:
Projekt pt. „Z pasją do nauki w Szkole Podstawowej w Karczewie” realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Gminą Karczew i firmą Mały Inżynier w okresie IX 2018 – VI 2020. Wartość projektu: 403 823,07 zł , w tym wkład własny: 21 200,00 zł. Celem projektu jest rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności na rynku pracy uczniów oraz zasadnicze podniesienie jakości procesu kształcenia w placówkach. Zostanie on osiągnięty poprzez: a) rozwój kompetencji kluczowych i właściwych postaw na rynku pracy u 150 uczniów (75K) poprzez objęcie uczniów wysokiej jakości dodatkowymi zajęciami pozalekcyjnymi w okresie szkolnym i wakacyjnym; b) rozwój kompetencji 14 nauczycieli (12K); c) doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne oraz sprzęt TIK pracowni szkolnych. W projekcie przewidziano realizację bezpłatnych zajęć dodatkowych: 1. Spotkanie z królową - zajęcia z matematyki 2. Przyrodnicze laboratorium 3. Język angielski 4. Język niemiecki 5. Laboratorium kodowania 6. Przedsiębiorczość z wykorzystaniem gier planszowych 7. Projekt edukacyjny - przedstawienie dla społeczności szkolnej 8. Wycieczka do Ogrodu Botanicznego w Powsinie 9. Wycieczka do Narodowego Centrum Badań Jądrowych 10. Pokazy naukowe 11. Warsztaty z robotyki 12. Warsztaty Laboratorium Eksperymentów a także szkolenia dla nauczycieli: 1. Kształtowanie kompetencji niezbędnych na rynku pracy 2. Prowadzenie zajęć metodą eksperymentu 3. Programowanie – tworzenie gier komputerowych z wykorzystaniem matematyki
Dofinansowanie UE: 323058,46 zł
Strona 1 z 2
Copyright©2019 Polski Mały Inżynier. Wszystkie prawa zastrzeżone.